Soru soranlar !

Arkadaşlar bloga 2 3 haftadır bakmadım ve baya bi soru gelmiş soruları cevaplayamadım k.bakmayın bu soru soran arkadaşlar çözüm bulamadıysalar bu mesajın altına yorum atarlarsa cevaplamaya çalışıcam.

    • yigit
    • 23 May 2012

    Acaba hangi ırk da oynuyorsunuz ? Ve herhangi bir guildiniz var mı ?

    • Emirhan
    • 16 Haz 2012

    Ya Ben Pet alma görevini yaptım Mavi Top ve Yumurtda da geldi ama basleyemiyorum yardım edermisiniz😦

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

