Pet Alma Görevi

Merhaba arkadaşlar şimdi ilk olarak lv 8 karakterimizin ana görevini yapıyoruz. Daha sonra M ye basıp haritayı açtıktan sonra Candle Templenin Arkasına doğru ilerliyoruz zaten arkasına gelince video göstercek videoyu geçtikten sonra Quintten görevi alıyoruz Quint bitki vb. bişeyler toplamamızı isticek ve bi kaç canavar öldüreceğiz onları tamamladıktan sonra görevi veriyoruz ve mavi bi top bide yumurta vericek onları besliyip %100 yapıyoruz çantanızdaki çöplerle besleyebilirsiniz. İkiside 100 oldumu Vulcan a gidip Mount mercden Hatching Blessing Sc alıp Priest of Blesingde birleştiriyoruz.

Arkadaşlar burdan resimlere bakıp daha kolay bi şekilde halledebilirsiniz.

http://rode.netgame.com/announcement/notice/mode/view/idx/2790/page/1/searchName/vc_subject/no/19

    • Turko24
    • 30 Mar 2012

    allah razı olsun üstadım.Eline koluna sağlık.

    • Turko24
    • 30 Mar 2012

    üstad warrior da Berserker mi Templar mı açmalıyım ben tank değilde yanlız başına kasmaya PvP de rakibi öldürmeye oynadığımdan bu ikisinden hangisini seçmeliyim.Yani tank olmak istemiyorum.

      • Hawk
      • 30 Mar 2012

      Kardeşim ptler hep tank arar Templar açarsan kolay kasılırsın. Ama pvp zevkini almak istiyosan Berserker aç arkanda bi priest oldumu dağıtırsın ortalığı baya zevkli bi karakter.
      Burdan görebilirsin berserkeri pvpde : http://www.youtube.com/watch?v=VonJNAQzPzM

    • Systemic
    • 30 Mar 2012

    Teşekkürler anlatım için🙂

    • dsadsadas
    • 30 Mar 2012

    sa usta ben warrior tank açtım onu berkerser olarak dgstirme sansm varmı acaba

      • Hawk
      • 30 Mar 2012

      Kardeşim benimde class değiştirmem lazım ama henüz böyle bi eklenti yok Oyun daha yeni ilerde sıfırlama gelir

    • Turko24
    • 31 Mar 2012

    üstad aldığımız pet ileride büyüyünce ejderha oluyor ya onun üstüde seyahat yapabiliyormuyuz?

    • zarroc
    • 06 Nis 2012

    Kardeş ben de 8lvlin ancak wierd pot görevinde bug var olmuyor lv 5 görevi yani.Ondan sonraki görevleri yaparken lv felan atlarsan 9 olursam mesala sıkıntı olur mu? Bir de ne zaman düzelir şu bug?

    Ejdehanın rengini felan ayarlayabiliyo rmuyuz,hep mavi mi yoksa şansa mı?

    • Minat24
    • 07 Nis 2012

    Ben 8 lvlim ve worrior’s talent gorevini yapiyorum bes tane hayalet oldurdum ve simdi de bir kazan gibi bir seyi kesmemi istedi heralde 20.ci kesisim ama hala 0/1 diyo yardim eder misin??

    • Emirhan
    • 13 Haz 2012

    Ya ben 8 lwl oldum ama ejderha görevini yapamıyorum yardımcı olurmusunuz :(((

    • Emirhan
    • 15 Haz 2012

    Ben pet aldım ama besleyemiyorum Yardım pls DD:

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

