Soru soranlar !

Arkadaşlar bloga 2 3 haftadır bakmadım ve baya bi soru gelmiş soruları cevaplayamadım k.bakmayın bu soru soran arkadaşlar çözüm bulamadıysalar bu mesajın altına yorum atarlarsa cevaplamaya çalışıcam.

Eventlar Ve Hediyeleri

Eventlar Ve Hediyeleri

1.Dragon Coin Event

Her 30 Dkda 1 dragon coin kazanırsınız 7 tane dragon coinsiniz olduğu zaman event penceresinden çekilişe katılıp sürpriz hediyeler kazanabilirsiniz ( Alienware M17x 1 Adet – Sony PS Vita 3 Adet – Evka GTX 560 5 Adet – Klavye Ve Mause 3 Adet – Oyun cashleri ve İtem Setleri )

2.Attendance Event

Oyuna her girdiğiniz gün event penceresinden checkleyin ve hediyeler kazanın . ( 1.Gün Pot Set – 3.Gün Spell Sc 3 – 7.Gün Medium Bead Bag – 14.Gün Hight Bead Bag – 21.Gün Star Ring – 30.Gün Moon Belt )

3.Level Up Event

Level Atladıkca Alınan İtem Sandığı bundada event penceresinden işaretleme yapmalısınız. ( 5.Lv Pot ve Attack Sc – 10.Lv Sinek  Uçan Binek – 15.Lv Necklace Medium Bead – 20.Lv Attack Sc Strong Spell sc 25.Lv Pelerin Hight Bead 15 Spell Sc – 30. Lv Timed Ring – 35.Lv Süper Premium 5 Gün

4.CBT ye katılanlar alabiliyor ( Pelerin ve Fireanlar için HellBeast Azurianlar için Damulkan Binekleri )

Pet Alma Görevi

Merhaba arkadaşlar şimdi ilk olarak lv 8 karakterimizin ana görevini yapıyoruz. Daha sonra M ye basıp haritayı açtıktan sonra Candle Templenin Arkasına doğru ilerliyoruz zaten arkasına gelince video göstercek videoyu geçtikten sonra Quintten görevi alıyoruz Quint bitki vb. bişeyler toplamamızı isticek ve bi kaç canavar öldüreceğiz onları tamamladıktan sonra görevi veriyoruz ve mavi bi top bide yumurta vericek onları besliyip %100 yapıyoruz çantanızdaki çöplerle besleyebilirsiniz. İkiside 100 oldumu Vulcan a gidip Mount mercden Hatching Blessing Sc alıp Priest of Blesingde birleştiriyoruz.

Arkadaşlar burdan resimlere bakıp daha kolay bi şekilde halledebilirsiniz.

http://rode.netgame.com/announcement/notice/mode/view/idx/2790/page/1/searchName/vc_subject/no/19

Binek Alma

Goat Alma ( Lv 8 )

Arkadaşlar ilk olarak lv 8e kastiktan sonra ana görevi aliyoruz zaten nereye gideceğiniz gösterilir haritada ama yinede anlatayım. Candle templenin başinda Great Herald ( Egme ) Var onunla konuşuyoruz daha sonra Near candle temple Rescue Squat Leader ile konuşuyoruz ve bizden 10 tane Charger Draconian Öldürmemizi istiyor etrafta görebilirsiniz bu canavarları bittikten sonra tekrar squat leader ‘e gidiyoruz bizden 3 tane cüce taşımamızı istiyecek cüceleri nereye götüreceğinize haritadan bakabilirsiniz. Daha sonra görevi Egmeye verip tamamlıyoruz.

Rode Online İnceleme

Muhteşem bir dünya, uçsuz bucaksız vadiler, dağlar, gökyüzünde uçan ejderhalar, harika grafikler, gökyüzünde savaş… Eğer düşündüğünüz böyle bir oyun ise Netgame firması tarafından yayınlananRODE Online (Rise of Dragonian Era) tam size göre diyebiliriz.

Bilgisayarınızın sistem özellikleri yüksekse bu oyunu denemenizde fayda var. En azından ejderha üstünde uçarken savaşın tadını çıkartın. Runes of Magic tadındaki RODE‘da Firean yada Azurian taraflarından birini seçerek oyuna giriş yapabilir ve bu büyük dünyayı keşfe çıkabilirsiniz. Size tavsiyem tek başınıza değil arkadaş grubunuzla oyuna başlayın yada oyundan arkadaş edinin. Parti tabanlı bir oyun olduğu için gelişiminiz daha da rahat olacaktır. Savaşmaktan sıkılırsanız ejderha bineğinizle gökyüzünde bir tura çıkabilir ya da herhangi bir meslek alanında -terzi, simya, metal işleme, balıkçılık gibi- kendinizi geliştirebilirsiniz.

Rise of Dragonian Era‘ya başladığınızda sadık bir dost istiyorsanız 10 level olmadan yardım yumurtasından bir kuş elde edebilirsiniz. Sadakatini kazanmanın sizinle savaşa girmesinden geçtiğini unutmayın sakın. Ayrıca bu kuşu ufak tefek bir şey olarak görmeyin; ilerleyen zamanda evrimleşerek muazzam bir ejderha olabileceğini hatırlatalım.

Son söz olarak RODE Online; ayrıntılı grafikler, havada mücadele, gelişmiş pet sistemi, açık dünya savaşları ile + puan kazanıyor. İşçilik sisteminin zorlayıcı olması, ayrıca çoğu sistemde istenilen özelitem’lerin para ile elde edilmesi ve oyun içinde ulaşmanın hayli güç olması maalesef oyunun eksileri arasında yer alıyor.

Minimum Gereksinimler:
İşletim Sistemi: Windows Vista/XP/2000
İşlemci: PENTIUM DUAL CORE 2.1+
RAM: 1GB
HDD: 10GB
Ekran Kartı: GEFORCE 4600GT 256MB
Önerilen:
İşletim Sistemi: Windows 7/XP/Vista/
İşlemci: PENTIUM DUAL CORE 3.0
RAM: 3GB
HDD: 20GB
Ekran Kartı: GEFORCE 9800GT 512MB

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.